pondělí 11. dubna 2016

Švestkový cheesecake se skořicí

Jak už jsem psala v příspěvku o limetkovém koláči, neodhadla jsem trošičku poměr ingredience vs. rozměr formy a tak mi zbylo ještě kus těsta na další koláč. Říkala jsem si, že těsto přece nevyhodím, že by to byla věčná škoda a tak jsem chvilku koukala do ledničky a nakonec z toho vylezl tento parádní švestkový koláč provoněný skořicí :-).
 
 
Ingredience na těsto:
 
170 g špaldových sušenek
70 g kokosového cukru
90 g rozpuštěného másla
 
Ingredience na krém:
 
300 g polotučného tvarohu
3 lžíce mléka
1 sáček vanilkového bio cukru
1 lžička vanilkového extraktu
1 vejce
kompotované švestky
skořice
med, tvaroh na dozdobení
 
 
Troubu předehřejeme na 190 °C. V misce smícháme rozdrcené sušenky, cukr a máslo a směs namačkáme na dno a po obvodu dortové formy o průměru 22 cm. Vložíme do trouby a pečeme 10 minut. Necháme alespoň půl hodinky chladnout. Mezitím si v míse smícháme tvaroh, vejce a mléko. Přidáme vanilkový cukr, skořici, nakrájené švestky a vanilkové aroma. Vzniklý krém poklademe na korpus a dáme péct na dalších 30 minut. Před podáváním dozdobíme ušlehaným tvarohem s medem  pomocí cukrářského sáčku a čokoládovými dropsy.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat