středa 6. dubna 2016

Bramborové chipsy s rozmarýnem

Tuto přílohu jsme dělali poprvé s kamarády minulý rok na dovolené v Chorvatsku. Předtím jsem dělala docela často brambory v troubě, ale většinou tedy jako měsíčky. Tady jsem poprvé ochutnala tuto variantu a musím říct, že jsem vrněla blahem. Možná za to mohlo i to jedno šampaňské ve mě a pár panáků Jägeru :-D, ale v tu chvíli to byl pro mě dokonalý foodgasm a od té doby je dělám pravidelně. Ať už jako přílohu nebo jako hlavní jídlo jen tak třeba s dipem :-).
 
 
Ingredience na 1 plech:
 
5 ks větších brambor
sůl, pepř, provensálské koření
čerstvý rozmarýn
olivový olej
cibule (česnek)
 
Ingredience na dip:
 
čerstvý kopr
1 kelímek řeckého jogurtu
pár kapek citrónu
pár kapek tabasca
pár kapek kečupu
špetka soli
 
Postup:
 
Brambory omyjeme, nakrájíme na tenké plátky a poskládáme vedle sebe na plech vyložený pečícím papírem. Osolíme, opepříme, posypeme provensálským kořením, čerstvým rozmarýnem a poklademe plátky česneku nebo plátky cibule. Pokapeme rovnoměrně olivovým olejem a dáme péct na cca 30 minut do vyhřáté trouby na 225 0C. Podáváme s dipem, který jsme si připravili smícháním všech ingrediencí.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat