středa 9. března 2016

Zdravá výživa MaJco s.r.o.

Jste z Krnova a pátráte po nějakém dobrém obchůdku se zdravou výživou? Já teda z Krnova nejsem, ale náhodou jsem jednu takovou zdravou výživu v Krnově objevila, když jsem byla na táboře v Hynčicích a Krnov jsme vzaly s holkama na zpáteční cestě domů do Ostravy :-).  Musím říct, že u nás v Ostravě je takovýchto prodejen fůra, ale tady jsem byla mile překvapena. U nás jsem takovou zatím ještě nenašla. Obrovský výběr, milé prodavačky... Já osobně viděla ale v tom obrovském výběru velké mínus, nevěděla jsem totiž kam dřív skočit a hlavně co dřív koupit :-D. A další mínus, díky Barunky a této prodejny jsem se obohatila o další závislost....měli tam čerstvou chalvu. Prý chceš zkusit kousek? Jasně, že jo a už jsem v sobě měla celou cihlu a vracela se zpátky pro další :-D. Takže za mě ano, tady se určitě zastavte.


A prodávají tady takové krááásné špaldové perníčky :-D

MaJco s.r.o. Opavská 253/32
Krnov 794 01
tel: +420 776 697 420

majcosro@gmail.com
Číslo na prodejnu: 776 774 691
Otevřeno: Po - Pá 8:30 - 18:00 So: 8:30 - 12:00

Žádné komentáře:

Okomentovat