pondělí 14. března 2016

Testování medvědích pánviček aneb není medvěd jako medvěd

Pokud jsme o víkendu doma, což se teda dost často nestává :-D , tak se naše snídaně nesou v duchu waflí, palačinek a podobných sladkých dobrot. A zrovna dneska měl být ten den, k tomu ještě vlastně den D pro nové medvědí pánvičky z Levných knih, na které jsem se tááák natěšila. A jak to celé dopadlo? Nádobí jsem umývala snad přes půl hodinu, v kuchyni to vypadalo jak po výbuchu atomovky (fotku raději zveřejňovat nebudu :-D) a z těsta možná tak na 8 palačinek vylezl jeden jediný publikovatelný medvěd a to jsem měla v plánu udělat ještě dvoubarevné. Většinou teda jen tak něco nevzdávám, ale v tomto případě se asi vrátím k starým dobrým waflím a palačinkám. Vypadá to totiž, že jsou pánvičky snad na jedno použití, chuť jejich "nepřilnavého" povrchu cítím ještě teď :-D a barva slezla taky dříve než by asi měla. Ale těžko říct, jsou jen tři možnosti, proč to nešlo...špatná konstelace hvězd, moje ruce nebo pánvičky :-D. Pokud někdo z vás bude pánvičky testovat, jsem zvědavá na výsledek, tak určitě pošlete :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat